Kawasaki Ninja ZX-10R 40th Anniversary 2024

23,192.00  (174,740.12 kn)

MOTOR 4-cilindra, 4-taktni, Race-ready
OBUJAM 998 cm3
SNAGA 149,3 kW {203 KM} pri 14.000 okr
SNAGA sa RAM Air-om 156,8 kW {213 KM} pri 14.000 okr
MJENJAČ 6 brzina
POGON lanac
DxŠxV 2085x750x1185
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1450 mm
VISINA OD TLA 135 mm
VISINA SJEDALA 835 mm
MOKRA TEŽINA 207 kg
SPREMNIK 17 lit
POTROŠNJA 6 lit/100 km
EMISIJSKI RAZRED EURO5
PREDNJA GUMA 120/70ZR17M/C (58W)
STRAŽNJA GUMA 190/55ZR17M/C (75W)
GARANCIJA 2 godine
OPREMA PERFORMANCE 1.580,00€ ispušni lonac Akrapovič (karbon), poklopac sjedala, zatamljeni vjetrobran
Category: Tags: , , ,

Kawasaki Ninja ZX-10R 40th Anniversary 2024

Naša misija je omogućiti vozačima da potpunije kontroliraju strojeve visokih performansi i uživaju u užitku vožnje.

Pomaganje vozačima da ostvare ovu jednostavnu i urođenu želju cilj je Kawasaki tehnologije

 

KLCM

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizira ubrzanje od zaustavljanja elektroničkim upravljanjem snagom motora kako bi se spriječilo proklizavanje kotača.

 

KEBC – KAWASAKI KONTROLA KOČNICA MOTORA

Kawasaki Engine Brake Control omogućuje vozačima da podese kočenje motorom prema želji.

 

ELEKTRONSKI TEMPOMAT

Elektronički tempomat omogućuje fiksiranje brzine vozila. Tehnologija podrške vozaču koja pomaže smanjiti umor vozača na dugim putovanjima i pridonosi povećanju udobnosti putovanja.

 

EKONOMIČNI POKAZATELJI VOŽNJE

Indikator ekonomične vožnje je oznaka koja se pojavljuje na ploči s instrumentima kako bi označila povoljnu potrošnju goriva, potičući ekonomičnu vožnju.

 

DUALNI INJEKTORI

Dvostruki injektori, od kojih svaka ima posebnu ulogu, rade u različitim rasponima okretaja, kako bi pružili brzu reakciju i povećanu snagu pri visokim okretajima.

 

KTRC (3-MODE)

KTRC s 3 načina rada (Kawasaki TRaction Control), Kawasakijev najnapredniji sustav kontrole proklizavanja, nudi izbor načina koji odgovaraju različitim situacijama vožnje, od sportske vožnje do turneje.

 

KTRC (1-MODE)

KTRC (Kawasaki TRaction Control) nudi sigurnost vozaču sprječavajući okretanje stražnjih kotača na različitim površinama.

 

NAČIN KONTROLE POKRETANJA

Launch Control Mode je način pokretanja za motokros koji pomaže vozačima da dođu do rupe minimizirajući okretanje kotača pri startu.

 

NAČINI NAPAJANJA (V)

Tri načina rada koji se mogu odabrati, uključujući jedan način u kojem se isporuka snage razlikuje ovisno o primjeni gasa.

 

NAČIN POMOĆI U ŠTEDJI GORIVA

Način pomoći pri uštedi goriva je način rada koji vozač može odabrati i koji prebacuje ECU na kartu manje goriva, dajući prednost ekonomičnosti goriva kako bi se omogućio duži domet putovanja.

 

DVOSTRUKI PRIKLOPNI VENTILI

Dvostruki prigušni ventili nude povećanu snagu i veću jednostavnost korištenja njegu drugog seta ventila za gas koje kontrolira ECU.

 

POMOĆ I KVAČILO

Temeljena na trkaćoj tehnologiji, Assist & Slipper Clutch djeluje i kao ograničavač povratnog momenta i samo-servo mehanizam koji omogućuje lakše povlačenje poluge spojke.

 

NAČINI NAPAJANJA

Odabir načina rada omogućuje promjenu isporuke snage motora kako bi odgovarao situaciji u vožnji.

 

S-KTRC

S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) je sustav za prediktivnu kontrolu proklizavanja koji se temelji na tehnologiji utrka i dizajniran je da pomogne vozačima da se jače guraju na trkaćoj stazi maksimiziranjem ubrzanja.

 

IMU – INERCIJALNA MJERNA JEDINICA

U kombinaciji s Kawasakijevim vlasničkim programom za dinamičko modeliranje, ulaz iz IMU-a (Inertial Measurement Unit) omogućuje još precizniju svijest o orijentaciji šasije, što je ključ za dovođenje Kawasakijeve elektronike na sljedeću razinu.

 

POVEZIVANJE ZA PAMETNI TELEFONI

Povezivost pametnog telefona doprinosi poboljšanom iskustvu vožnje motociklom omogućavajući vozačima da se bežično povežu sa svojim motociklom.

 

KQS – KAWASAKI QUICK SHIFTER

KQS (Kawasaki Quick Shifter) omogućuje prebacivanje brzina bez spojke.

 

KTRC (3 NAČINA RADA, 9 RAZINA)

KTRC s 9 načina rada (Kawasaki TRaction Control), Kawasakijev najnapredniji sustav kontrole proklizavanja, nudi poboljšane performanse sportske vožnje i bezbrižnost za samouvjereno pregovaranje po skliskim površinama.

 

ACC

ACC (Adaptive Cruise Control) održava brzinu koju je odredio vozač, ali prilagođava brzinu vozila kako bi održao prikladnu udaljenost od vozila ispred.

 

MOTOR SA NAPUNJENJEM

Dizajniran u potpunosti unutar tvrtke, golem potencijal vrlo kompaktnog, vrlo učinkovitog motora s kompresorom svjedoči o tehnologiji koju posjeduje KHI Grupa.

 

ELEKTRONSKI PRIKLOPNI VENTILI

Elektronički prigušni ventili omogućuju ECU-u isporuku idealne količine goriva i zraka u motor.

 

KCMF – KAWASAKI FUNKCIJA UPRAVLJANJA KUTOVIMA)

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) prati parametre motora i šasije u cijelom zavoju.

 

A2 SUKLADNO S POWERDOWN KIT

Ova se verzija također može prilagoditi kako bi osigurala maksimalno 35kw kako bi bila u skladu s ograničenjima A2 i potrebama škola za obuku motociklista.